Uusia jäseniä Ystävien hallitukseen. Outi Mattilasta kunniajäsen

8.3.2019

Sinfoniettan Ystävien vuosikokous valitsi yhdistykselle uusia jäseniä. Seitsenjäsenisen hallituksen kokoonpano vuonna 2019 on seuraava: Vesa Lehtisalo (pj), Arto Aaltonen (vpj), Heini Hausalo, Tapio Maljonen, Ilkka Manner (uusi), Maire Mäkinen (uusi) ja Esa Norhomaa (uusi)

Sinfoniettan Ystävät ry piti sääntöjenmukaisen vuosikokouksensa 5.3. Espoon Kulttuurikeskuksessa. Rutiininomaisten asioiden ja uuden hallituksen valinnan lisäksi vuosikokous nimitti vuodenvaihteessa eläkkeelle jääneen Sinfoniettan 2. intendentin, Outi Mattilan yhdistyksen kautta aikain ensimmäiseksi kunniajäseneksi.

Vuosikokouksessa esitettiin huoli Sinfoniettan Ystävien nuorten jäsenten harvalukuisuudesta. Tilanteen parantamiseksi ryhdytään erilaisiin toimiin. Niistä ensimmäiseksi alennettiin Yhdistyksen jäsenmaksua opiskelijoilta entisestä 15 eurosta 10 euroon.