Jäsenkirje 06.05.21 - Hampurin matka 2022 ja muuta infoa

6.5.2021

Tässä jäsenkirjeessä seuraavat pääasiat: Jäsenmatka Hampuriin keväällä 2022 - kiivaan kysynnän takia joudumme toimimaan aikaisin ja päättäväisesti päästäksemme vihdoin tutustumaan Hampurin uuteen konserttitaloon Elbphilharmonieen ja muuhun keväisen Hampurin tarjontaan - pakollinen ennnakkoilmoittautuminen jo 23.5.21 mennessä Yhdistyksen vuosikokous järjestetään Kulttuurikeskuksessa vasta 10. 6. - tästä myöhemmin enemmän Sinfonietta kutsuu meitä osallistumaan etänä kevään Valtakunnallisille orkesteripäiville 18.-19.5.2021 Teamsin välityksellä Sinfoniettan YouTube-kanavalta löydät kaikki syksyn ja kevään verkkokonsertit uudestaan Sinfoniettan syyskausi alkanee 3.9.21 Kantorowien kanssa - ohjelma vahvistuu muutaman viikon sisällä Sinfoniettan Ystävien tulevan syksyn kotimaan konserttimatkat ovat myös suunnittelun alla - kohta laitamme näistä erillisen kyselyn.

Hyvä Sinfoniettan Ystävä,

kevät on jo varsin pitkällä. Alkuvuoden konserttitarjonta on ollut nopeasti kehittyneiden verkkokonserttien ja äänitteiden varassa. Toivottavasti olet voinut hyvin ja päässyt  ottamaan iloa irti sieltä mistä on ollut tarjolla.

Tässä jäsenkirjeessä seuraavat pääasiat:

Yhdistyksen vuosikokous järjestetään Kulttuurikeskuksessa vasta 10. 6. - tästä myöhemmin enemmän

Sinfonietta kutsuu meitä osallistumaan etänä kevään Valtakunnallisille orkesteripäiville 18.-19.5.2021 Teamsin välityksellä

Sinfoniettan YouTube-kanavalta löydät kaikki syksyn ja kevään verkkokonsertit uudestaan

Sinfoniettan syyskausi alkanee 3.9.21 Kantorowien kanssa - ohjelma vahvistuu muutaman viikon sisällä

Sinfoniettan Ystävien tulevan syksyn kotimaan konserttimatkat ovat myös suunnittelun alla - kohta laitamme näistä erillisen kyselyn.

** Jäsenmatka Hampuriin keväällä 2022  ja ennakkoilmoittautuminen sunnuntaihin 23.5.21 klo 24 mennessä - katso liite !

Hallitus on jo pidemmän aikaa tavoitellut mahdollisuutta tarjota jäsenillemme matkaa Hampuriin ja Elbphilharmonie - konserttitaloon. Selvisi, että prosessi pitää aloittaa sitovasti jo vuotta aikaisemmin, vaikka ohjelmistoja ei ole vielä lyöty lukkoon, muuten ei ryhmämatka onnistu. Tarjonta on koko ajan ollut huipputasoa ja näin myös keväällä 2022.

Matkan ajankohta olisi  31.3.-3.4.2022 (to-su). Hotelli Renaissance Hamburg Hotel * * * * Grosse Bleichen, 20354 Hampuri, Saksa. Tämä tyylikäs hotelli sijaitsee Hampurin keskustassa, 5 minuutin kävelymatkan päässä Alsterjärveltä ja Hampurin kaupungintalolta.

Perjantaina ja lauantaina olisi konsertit / ooppera ja muuten vapaata, paitsi tuloiltana torstaina yhteinen illallinen. Paluu sunnuntai-iltana.

Matkan alustava hinta  1388,00 € / hlö, kun ryhmässä on minimi 30 lähtijää. • yhden hengen huone Renaissance lisähintaan 310 €/hlö/3 vrk (eli yhteensä 1698€). Illallinen sisältyy.

Ennakkomaksu 300 € / hlö ilmoittautumisen / varauksen yhteydessä.  Loppumaksu kuusi viikkoa ennen matkan alkua.

Katso sisältö ja ehdot tarkemmin liitteestä. Tarkka sisältö täsmentyy, kun ohjelmistot tulevat julki ja varattaviksi. Vastuullinen matkatoimisto on Kon-Tiki.

ILMOITTAUTUMINEN su 23.5.21 klo 24 mennessä:

Laita sähköposti tai soita Maire Mäkiselle (maire.i.makinen@gmail.com, p. 0505289904), kerro osallistujat ja asumismuoto. Maire vastaa myös kysymyksiinne.

Maksa vastaava osallistumismaksu (ennakkomaksu) 300 euroa per henki Sinfoniettan ystävien tilille FI36 6601 0003 6733 81. Viitenumero on 2215. Viestikenttään osallistujat.

Rohkeasti mukaan!

** Sinfonietta kutsuu meitä osallistumaan etänä kevään Valtakunnallisille orkesteripäiville 18.-19.5.2021 Teamsin välityksellä:

Hyvät jäsenorkestereiden ystäväyhdistykset,

Suomen Sinfoniaorkesterit ry kutsuu jäsenorkestereiden ystäväyhdistykset 56. Valtakunnallisille orkesteripäiville, jotka järjestetään 18.-19.5.2021 etäyhteyksien (Teams) välityksellä.

Orkesteripäivillä keskustellaan ajankohtaisista orkesterialan asioista. Ohjelmassa puheenvuoron käyttävät myös Keski-Pohjanmaan Kamariorkesterin ystäväyhdistys Klangin Esa Riippa ja RSO ystävät ry:n Lauri Jaakkola. He kommentoivat Osmo Tapio Räihälän kirjaa Miksi nykymusiikki on vaikea. Tule mukaan keskustelemaan!

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu ohjelman lopussa olevan linkin kautta 12.5.2021 mennessä: https://www.sinfoniaorkesterit.fi/fi/tapahtuma/?id=217&ofs=1

Tapahtuma on maksuton. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille.

Tervetuloa!

Helena

Helena Värri

Toiminnanjohtaja/ Executive Director

Suomen Sinfoniaorkesterit ry / Association of Finnish Symphony Orchestras

** Sinfoniettan YouTube-kanavalta löydät kaikki syksyn ja kevään verkkokonsertit:

Viimeisimpänä Vapunaaton riemukas konsertti.

Toivotan kaikille sujuvaa kevään jatkoa,

ottakaa yhteyttä, kysymykset ja ideat tervetulleita.

Hallituksen puolesta,

Vesa Lehtisalo, puheenjohtaja, p 0503581198