Jäsenkirje kesäkuu 2021

20.6.2021

Yhdistyksen hallitus, toimintasuunnitelma, jäsenmaksu, syksyn aloitus

toivottavasti (tällä hetkellä) helteinen kesä on enemmän nautinto kuin vaiva.

Yhdistyksemme vuosikokous pidettiin 10.6.21, hallitus sai vastuuvapauden ja erovuorossa olleet valittiin uudelleen jatkoon.

Puheeenjohtajana 2021 toimii Vesa Lehtisalo ja varapuheenjohtajana Timo Partanen. Muut hallituksen jäsenet ovat Heini Hausalo, Ilkka Manner, Maire Mäkinen ja Esa Norhomaa. Toiminnantarkastajaksi valittiin Christer Lunabba ja varatoiminnantarkastajaksi Hannu Viitanen.

Toimintasuunnitelmamme vuodelle 2021 liitteenä. Jatkamme orkesterin ja sen hyvinvoinnin tukemista ja jäsentilaisuuksia, myös yhteisiä tilaisuuksia orkesterilaisten kanssa.

Jäsenmaksu 2021 on ennallaan 25/15/10€ ensimmäinen/perheenjäsen/opiskelija. Jotkut ovat jo maksaneetkin sen ennalta, kiitos.

Maksuohje: tilinumero FI22 6601 0010 3983 52  , viite  2228  . Eräpäivä 18.7.21.

Sinfoniettan kausikonsertit alkavat perjantaina 3.9., jolloin tapaamme jälleen Kantorowit, myös järjestämässämme taiteilijatapaamisessa konsertin jälkeen.

Selvittelemme syksyn konserttimatkamahdollisuuksia, näistä lisätietoa tulossa.

Ensi kevään Hampurin matkaan saimme 42 ilmoittautunutta.

Hyvää kesän jatkoa,

Hallituksen puolesta,