Onnistunut Lahden matka 19.10.23

22.10.2023

MALVAN uusin näyttely loi keinotekoisen puutarhan tunnelmia
Asiantunteva opas perehdytti meidät Sibelius-talon tekniikkaan ja historiaan ja valotti sen hienon akustiikan periaatteita
MALVAn yhteydessä toimii mainio pienpanimo ANT-BREW
Ennen konserttia nautimme kahvit upeassa ympäristössä, mukana myös Aplodit ry:n hallituksen jäseniä.

Teimme onnistuneen konserttimatkan Lahteen torstaina 19.10.23 liki 40 Ystävän voimin. Sujuva bussikyyti, maittava lounas, mielenkiintoinen MALVA, Lahden muut nähtävyydet, upea Sibelius-talo, hyvät kahvit ja mahtava konsertti !

Kiitos matkanjohtaja Pirjo Ruudulle ja kaikille osallistujille, yhteisen kokemuksen hieno tunnelma !