Kutsu Jouluglögille 19.12.23 Joulukonsertin jälkeen - stipendien jako yms

24.11.2023

Kutsun teidät - jäsenemme ja orkesterilaiset - perinteiselle Jouluglögillemme Espoon Kulttuurikeskukseen tiistaina 19.12.23 klo 20, Sinfoniettan Joulukonsertin jälkeen. Glögin ja pipareiden lisäksi luovutamme useita stipendejä Sinfoniettan soittajille

Lunta on jo pikkuisen maassa ja Joulu lähenee.

Kutsun teidät - jäsenemme ja orkesterilaiset - perinteiselle Jouluglögillemme Espoon Kulttuurikeskukseen tiistaina 19.12.23 klo 20, Sinfoniettan Joulukonsertin jälkeen.

Glögin ja pipareiden lisäksi luovutamme useita stipendejä Sinfoniettan soittajille:

Uuden vakiosoittajan tervetuliais-stipendit (v2023 vakinaistetuille):

viulistit Siiri Alanko ja Kanerva Mannermaa

Soitinhuoltorahaston stipendit (hakuaika oli syksy 2023):

Alanko Siiri, viulu
Haapaniemi Anni, oboe
Juutilainen Hanna, huilu
Kinnarinen Mervi, viulu
Kyllönen Maarit, viulu
Mannermaa Kanerva, viulu
Räty Heljä, huilu

Kiitos tuestanne stipendien rahoitukseen.

Glögitilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua - olisi hienoa tavata vielä ennen joulua !

Tervetuloa myös Tapiola Sinfoniettan Joulukonserttiin samana iltana klo 19, sen solistina on loistava barytoni Aarne Pelkonen ja johtajana Antti Rissanen.  Lisätietoa konsertista: AARNE PELKONEN & RAKAS JOULU

Sinfonietta tarjoaa jäsenillemme liput kaksi saman hintaryhmän lippua yhden hinnalla (esim kaksi eläkeläistä yhteensä 26€) - katso tarkemmin viestin perässä olevaa Helena Ruhkalan kutsua. Tarjous on voimassa 30.11. asti.

Tervetuloa,

Jouluterveisin Vesa Lehtisalo SY

---------- Forwarded message ---------
Lähettäjä: Ruhkala Helena <Helena.Ruhkala@espoo.fi>
Date: pe 24. marrask. 2023 klo 10.07
Subject: Black Friday -tarjous Sinfoniettan Ystäville
To: Vesa Lehtisalo <lehves@gmail.com>

Erikoistarjous Sinfoniettan Ystäville:

TAPIOLA SINFONIETTAN JA AARNE PELKOSEN JOULUKONSERTTI: 2 YHDEN HINNALLA!

Aarne Pelkonen & Rakas joulu -konsertti
Espoon kulttuurikeskus, Tapiolasali
Tiistai 19.12.2023 klo 19.00

Tapiola Sinfonietta

Antti Rissanen, kapellimestari

Aarne Pelkonen, baritoni

Baritoni Aarne Pelkonen on monipuolinen ooppera- ja konserttisolisti, joka muistetaan mm. vuoden 2013 Lappeenrannan laulukilpailujen ja vuoden 2015 kansainvälisen Sibelius-laulukilpailun voittajana.
Tänään, 24.11. julkaistaan hänen ja Turun filharmonisen orkesterin yhdessä tekemä joululevy ”Rakas joulu”. Levyllä on rakastetuimpia suomalaisia joululauluja ja myös muutama uusi joululaulu. Levyn laulut ovat myös joulukonsertin runkona.
Voit tutustua levyn sisältöön oheisesta linkistä:  RAKAS JOULU

Tule tunnelmoimaan yhdessä lähei

sesi kanssa.

Nyt voit ostaa kaksi saman hintaryhmän lippua yhden hinnalla. Tarjous on voimassa 30.11. asti.

Ohessa on suora linkki Lippu.fi-verkkokauppaan: https://www.lippu.fi/event/tapiola-sinfonietta-aarne-pelkonen-rakas-joulu-espoon-kulttuurikeskus-17032960/

Alla olevassa kuvassa näkyvät kampanjan nimet jotka aukeavat ”Valitse kampanja”- kohdan valikosta.
Valitse kampanja hintaryhmäsi mukaan:

”Joulukonsertti” = Perushinta 32 €  (2 X 16 €)
”Joulukonsertti, eläkeläinen” = Eläkeläinen 26 € (2 X 13 €)
”Joulukonsertti, aleryhmä” = Opiskelija, lapsi, työtön, varusmies: 10 € (2 X 5 €)

Kirjoita sen jälkeen ”Kampanjakoodi-laatikkoon” BFJOULU23 ja klikkaa oikealla ”Näytä kampanja”.
Sen jälkeen voit valita 2 lippua ja suorittaa ostokset loppuun. HUOM. Vain 2 lippua / asiakas.

Lisätietoa konsertista: AARNE PELKONEN & RAKAS JOULU

Lämpimästi tervetuloa joulukonserttiin!